Isabel Sipman

Binnen TMS…
Lid sinds 2025
Heb je een (of meer) Regency re-enactment personage(s)? Zo ja, wie?
Nee, want ik ben net begonnen met re-enactment. Misschien in de toekomst.
Jij in een notendop…
Ik kom uit Nederland, maar mijn moeder komt van Engeland. Dus Engels is mijn moedertaal. Ik heb niet een hele grote familie. Ik zit momenteel nog op school. Ik vindt over geschiedenis leren heel interessant. Maar m’n grootste hobby’s zijn lezen en piano spelen. Ik vindt veel meer ook interessant, waaronder musea bezoeken. Misschien iets met geschiedenis of boeken.
Wat heb je aan kennis of vaardigheden nuttig voor andere leden?
Ik heb nog niet echt goede kennis of vaardigheden om te delen. Maar ik zou graag veel willen leren. Het liefst iets over regency muziek of literatuur. Dat lijkt me heel interessant.
Wat hoop je bij de andere leden te vinden of ervaren?
Ik zou graag nieuwe mensen willen ontmoeten die de zelfde dingen als ik leuk vinden. En gezellige evenementen ervaren.
